Гіпертекст у контексті мас-медійного дискурсу

Свінціцька О. І. (2013) Гіпертекст у контексті мас-медійного дискурсу. Актуальні проблеми сучасної філософії та науки у глобалізованому світі : зб. наукових праць / за заг. ред. проф. П.Ю. Сауха. С. 55–58.

[img]
Preview
Текст
Download (137kB) | Preview

Анотація

Сучасна журналістика (друковані та електронні ЗМІ, Web) просто не може не користуватися мовою гіпертексту. Доводиться, що інтернет не поглинає журналістику і не знищує її, а значно трансформує.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: гіпертекст, електронні ЗМІ, Web, мова гіпертексту.
Класифікатор: A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки
B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR
Користувач: Виктория Игоревна Пустохина
Дата подачі: 28 Жовт 2013 06:45
Оновлення: 15 Серп 2015 04:51
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9991

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу