Медіа та рекламна картини світу: спільне та відмінне

Недашківська, Т. Є., Денисевич, О. В. (2014) Медіа та рекламна картини світу: спільне та відмінне. Український інформаційний простір (2). pp. 270-276.

[img]
Preview
Text
Download (629kB) | Preview

Abstract

У статті представлено проблему визначення типів картин світу, які формуються вербальними та невербальними засобами. Проаналізовано погляди на виділення медіа- та рекламної картин світу. На матеріалі, отриманому за допомогою вільного асоціативного експерименту, продемонстровано структуру асоціативних полів стимулів з числа рекламних та медійних понять, змодельовано їхні значення, виділено спільне і відмінне з погляду медіа- та рекламної картин світу.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: медіа картина світу, рекламна картина світу, медіадискурс, слово-стимул, реакція, асоціативне поле.
Subjects: P Language and Literature > PG Slavic, Baltic, Albanian languages and literature
Divisions: Educational and Research Institute of Philology and Journalism > Department of Slavic and Germanic philology and translation
Depositing User: лаборант Я.В. Величенко
Date Deposited: 05 Feb 2015 10:38
Last Modified: 05 Feb 2015 10:38
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15381

Actions (login required)

View Item View Item