Психолого-педагогічні передумови розвитку інформаційно-освітнього середовища навчання старшокласників засобами мережних технологій

Коневщинська, О. Е. (2015) Психолого-педагогічні передумови розвитку інформаційно-освітнього середовища навчання старшокласників засобами мережних технологій. Інформаційні технології і засоби навчання, 49 (5). с. 82-88. ISSN 2076-8184

[img]
Перегляд
Text
Download (133kB) | Перегляд
Офіційний URL: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1304

Опис

У статті обґрунтовано суттєві психолого-педагогічні передумови розвитку інформаційно-освітнього середовища навчання старшокласників з використанням засобів мережних технологій. Проаналізовано стан і перспективи використання сучасних електронних соціальних мереж у навчально-виховному процесі. Виокремлено низку психолого-педагогічних чинників, що зумовлюють формування інформаційно-освітнього середовища навчання старшокласників, які базуються на взаємодії навчання, виховання й розвитку на всіх його етапах. Досліджено ефективність організації педагогічного процесу з використанням мережних технологій відповідно до принципів відкритої освіти, серед яких цілісність, неперервність і системність.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: психолого-педагогічні передумови; інформаційно-освітнє середовище; мережні технології
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач, що депонує: к.пед.н О.Е. Коневщинська
Дата внесення: 16 Лист 2016 13:43
Останні зміни: 16 Лист 2016 13:45
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22399

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу