Зміст підготовки майбутніх учителів іноземних мов до використання веб-квестів у професійно-педагогічній діяльності

Щерба Н. С. (2013) Зміст підготовки майбутніх учителів іноземних мов до використання веб-квестів у професійно-педагогічній діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (71). С. 84–88. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (278kB) | Preview

Анотація

У статті обґрунтовано доцільність підготовки майбутніх учителів іноземної мови до використання веб-квестів у школі. Розкрито предметну специфіку основних компонентів змісту цієї підготовки, серед яких: сутність поняття "веб-квест у викладанні іноземних мов", його структура та різновиди. Проаналізовано співвідношення понять "веб-квест" і "проект". Запропоновано приклади формулювання завдань 12 різновидів веб-квестів, придатних для використання у процесі вивченні мов.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 17 Груд 2013 07:11
Оновлення: 15 Серп 2015 05:09
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10298

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу