РОЗВИВАЛЬНО-КРЕАТИВНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ НАУКОВО- ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ З МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ

Семенець, С. П. (2012) РОЗВИВАЛЬНО-КРЕАТИВНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ НАУКОВО- ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ З МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ. Нові технології навчання (71). с. 225-232.

[img]
Перегляд
Text
Download (830kB) | Перегляд

Опис

В работе с позиций развивающего и креативного подходов обосновано содержание и структура научно-исследовательской деятельности будущих учителей по методике обучения математике, разработано задачную систему зтой деятельности, а также создано управленческую модель при руководстве курсовьіми и дипломньїми роботами студентов.

Тип елементу : Стаття
Теми: Q Наука > QA Математика
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики
Користувач, що депонує: Лаборант Богдан Нікітенко
Дата внесення: 19 Груд 2013 08:40
Останні зміни: 03 Жов 2016 09:35
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10337

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу