Психологічні особливості дорослих як суб’єктів навчання в умовах другої вищої освіти

Шанскова Т. І. (2013) Психологічні особливості дорослих як суб’єктів навчання в умовах другої вищої освіти. Наукове електронне педагогічне видання Андрагогічний вісник (4). С. 42–45.

[img]
Preview
Текст
Download (324kB) | Preview

Анотація

Проаналізовано рефлексивний та біхевіористичний підходи до освіти дорослих; розкрито вікові психологічні особливості дорослих людей, які необхідно враховувати у процесі їх навчання;охарактеризовано поняття "дорослий" та "дорослий учень".

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Ольга Кравчук
Дата подачі: 23 Квіт 2014 06:39
Оновлення: 15 Серп 2015 06:17
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11034

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу