Шанскова Т. І. (2013) Психологічні особливості дорослих як суб’єктів навчання в умовах другої вищої освіти. Наукове електронне педагогічне видання Андрагогічний вісник. № 4. С. 42–45.
Preview
Психологічні_особливості_дорослих.pdf
Завантажити (324kB) | Preview
Анотація
Проаналізовано рефлексивний та біхевіористичний підходи до освіти дорослих; розкрито вікові психологічні особливості дорослих людей, які необхідно враховувати у процесі їх навчання;охарактеризовано поняття "дорослий" та "дорослий учень".
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | B Філософія, психологія, релігія > BF Психологія |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
| Користувач: | Ольга Кравчук |
| Дата подачі: | 23 Квіт 2014 09:39 |
| Оновлення: | 15 Серп 2015 09:17 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11034 |
| ДСТУ 8302:2015: | Шанскова Т. І. Психологічні особливості дорослих як суб’єктів навчання в умовах другої вищої освіти. Наукове електронне педагогічне видання Андрагогічний вісник. 2013. № 4. С. 42–45. |


