Моркотун, С. Б.
(2014)
СУГЕСТИВНИЙ ХАРАКТЕР АНГЛОМОВНИХ МЕДІАТЕКСТІВ.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (73).
с. 185-188.
ISSN 2076-6173
Опис
Прагматичний ефект, який передбачається будь-яким медіатекстом, – це ефект впливу. У зв’язку з
його посиленням у сучасних ЗМІ, журналісти вдаються до залучення нових мовних засобів з метою
формування певного ставлення до подій. У статті проаналізовано вербальні сугестеми, що
використовуються у медіатекстах англомовних ЗМІ для впливу на реципієнта. Засоби сугестії автор
аналізує на фонографічному, лексичному та синтаксичному рівнях. Сугестеми надають повідомленню
динамічності й інформаційної насиченості. Вивчення механізму сугестії допоможе уникнути
психотехнічного ефекту маніпуляції.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |