Склад основних компонентів інформаційно-комунікаційних компетентностей вчителя інформатики

Кривонос О. М. (2014) Склад основних компонентів інформаційно-комунікаційних компетентностей вчителя інформатики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (73). С. 118–123. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (277kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто інформаційно-комунікаційні компетентності вчителя інформатики як вагому складову його професійної компетентності й інтеграційну характеристику особистості, котра відображає готовність і можливість вчителя інформатики ефективно використовувати нові ІКТ в професійній діяльності. Наведено авторське визначення інформаційно-комунікаційних компетентностей вчителя інформатики, представлено склад мотиваційно-ціннісної, організаційно- змістовної, когнітивно-операційної та особистісно-рефлексивної компонент зазначених компетентностей вчителя інформатики.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: вчитель інформатики, інформаційно-комунікаційні компетентності, ІКТ.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Z Бібліографія. Бібліотечні Науки. Інформаційні ресурси > ZA Інформаційні ресурси
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 14 Трав 2014 07:22
Оновлення: 15 Серп 2015 06:29
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11186

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу