Кривонос О. М. (2014) Склад основних компонентів інформаційно-комунікаційних компетентностей вчителя інформатики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (73). С. 118–123. ISSN 2076-6173
|
Текст
Download (277kB) | Preview |
Анотація
У статті розглянуто інформаційно-комунікаційні компетентності вчителя інформатики як вагому складову його професійної компетентності й інтеграційну характеристику особистості, котра відображає готовність і можливість вчителя інформатики ефективно використовувати нові ІКТ в професійній діяльності. Наведено авторське визначення інформаційно-комунікаційних компетентностей вчителя інформатики, представлено склад мотиваційно-ціннісної, організаційно- змістовної, когнітивно-операційної та особистісно-рефлексивної компонент зазначених компетентностей вчителя інформатики.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | вчитель інформатики, інформаційно-комунікаційні компетентності, ІКТ. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти Z Бібліографія. Бібліотечні Науки. Інформаційні ресурси > ZA Інформаційні ресурси |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 14 Трав 2014 07:22 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 06:29 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11186 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |