Кривонос О. М. (2014) Склад основних компонентів інформаційно-комунікаційних компетентностей вчителя інформатики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 73. С. 118–123. ISSN 2076-6173.
23.pdf
Завантажити (277kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто інформаційно-комунікаційні компетентності вчителя інформатики як вагому
складову його професійної компетентності й інтеграційну характеристику особистості, котра
відображає готовність і можливість вчителя інформатики ефективно використовувати нові ІКТ в
професійній діяльності. Наведено авторське визначення інформаційно-комунікаційних
компетентностей вчителя інформатики, представлено склад мотиваційно-ціннісної, організаційно-
змістовної, когнітивно-операційної та особистісно-рефлексивної компонент зазначених
компетентностей вчителя інформатики.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | вчитель інформатики, інформаційно-комунікаційні компетентності, ІКТ. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти Z Бібліографія. Бібліотечні Науки. Інформаційні ресурси > ZA Інформаційні ресурси |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 14 Трав 2014 07:22 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 06:29 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11186 |
ДСТУ 8302:2015: | Кривонос О. М. Склад основних компонентів інформаційно-комунікаційних компетентностей вчителя інформатики . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 73. С. 118–123. |