Климова, К. Я. (2014) Програма TextTermin як аналітичний інструментарій контент-аналізу лексики збірки Т. Г. Шевченка «Кобзар» студентами та школярами-дослідниками. Лінгводидактичні аспекти фахової підготовки майбутнього вчителя: збірник наукових праць (за матеріалами VI Всеукраїнського науково-методичного семінару викладачів і студентів 27 березня 2014 р.) / За ред. К. Я. Климової. с. 27-33.
|
Text
Download (813kB) | Перегляд |
Опис
Науково-дослідницька робота з української мови сприяє розвиткові такої визначальної особистісної якості, як креативність. Креативний школяр прагне знаходити самостійні рішення, перебуває в постійному пошуку оригінальних шляхів вирішення цікавої для нього проблеми, а якщо йдеться про мовознавчу площину, то такий учень ще й досконало володіє засобами літературної мови, має сформовані читацькі інтереси, є цікавим співрозмовником. Юні мовознавці у студентські роки стають професійними дослідниками рідного слова, цікавляться творчістю літераторів-класиків. Беззаперечно, сучасні інформаційні технології стають у нагоді як аналітичний інструментарій для виконання науково-дослідницької роботи, зокрема, з української філології.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Програма TextTermin, аналітичний інструментарій, школярі-дослідники. |
Теми: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика P Мова та література > PA Класична філологія |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач, що депонує: | ПК Кафедра |
Дата внесення: | 04 Черв 2014 12:15 |
Останні зміни: | 15 Серп 2015 06:47 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11475 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |