Бондарчук, Ольга
(2014)
Художні функції пейзажу в новелах В. Стефаника й М. Коцюбинського.
Перша спроба. Студентська наукова творчість (8).
с. 5-8.
Опис
В українській літературі початку ХХ століття
виокремлюються нові літературні течії в межах модернізму:
імпресіонізм, експресіонізм, неоромантизм. Використання пейзажу
певною мірою відображає стильові відмінності. Імпресіоністичний
пейзаж набув суб’єктивних рис, він заглиблюється у внутрішній
світ людини. Експресіоністичний пейзаж, на противагу
імпресіонізму, відображає лаконізм та об’єктивізм. Неоромантики
залучають містицизм, описи води, ночі.
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |