Спірін, О. М. (2010) Концептуальні підходи до розроблення системи інформаційно-комунікаційних компетентностей у загальній середній освіті України. Основні підходи до визначення рівнів ІКТ-компетентностей. 0снови стандартизації інформаційно-комунікаційних в компетентостей в системі освіти України. с. 48-51. ISSN 978-966-326-418-9
|
Text
Download (106kB) | Перегляд |
Опис
Для розробки освітніх результатів доцільним є використання теорії класифікації та систематизації (таксономії) Б. Блума. За цією теорією до цілей пізнавальної (когнітивної) області входять ті, що передбачають запам’ятовування і відтворення вивченого матеріалу, а також розв’язання проблем, у ході яких необхідно переосмислити наявні знання, будувати їх нові об’єднання, структури, створювати нові знання.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення |
Підрозділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач, що депонує: | Марія Олександрівна Ігнатюк |
Дата внесення: | 07 Лист 2014 12:00 |
Останні зміни: | 15 Серп 2015 09:56 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13768 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |