Спірін О. М. (2010) Концептуальні підходи до розроблення системи інформаційно-комунікаційних компетентностей у загальній середній освіті України. Основні підходи до визначення рівнів ІКТ-компетентностей. 0снови стандартизації інформаційно-комунікаційних в компетентостей в системі освіти України. С. 48–51.
Preview
Спірін4.pdf
Завантажити (106kB) | Preview
Анотація
Для розробки освітніх результатів доцільним є використання
теорії класифікації та систематизації (таксономії) Б. Блума. За цією теорією до цілей пізнавальної (когнітивної) області входять ті, що передбачають запам’ятовування і відтворення вивченого матеріалу, а також розв’язання проблем, у ході яких необхідно переосмислити наявні знання, будувати їх нові об’єднання, структури, створювати нові знання.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення |
| Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
| Користувач: | Марія Олександрівна Ігнатюк |
| Дата подачі: | 07 Лист 2014 14:00 |
| Оновлення: | 15 Серп 2015 12:56 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13768 |
| ДСТУ 8302:2015: | Спірін О. М. Концептуальні підходи до розроблення системи інформаційно-комунікаційних компетентностей у загальній середній освіті України. Основні підходи до визначення рівнів ІКТ-компетентностей.. 0снови стандартизації інформаційно-комунікаційних в компетентостей в системі освіти України. 2010. С. 48–51. |


