Теоретичні підходи до розуміння проблеми готовності майбутнього вчителя до творчої професійної діяльності

Осінська, І. С. (2006) Теоретичні підходи до розуміння проблеми готовності майбутнього вчителя до творчої професійної діяльності. Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку: Зб. наук. праць / За заг. ред. О.А. Дубасенюк, Л.В. Калініної, О.Є. Антонової. с. 56-58.

[img]
Перегляд
Text
Download (311kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач, що депонує: професор Олена Євгеніївна Антонова
Дата внесення: 07 Груд 2014 13:57
Останні зміни: 15 Серп 2015 10:48
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14364

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу