Переклад атрибутивно-препозитивного типу словосполучення англомовного рекламного дискурсу

Левченко, Т. О. (2013) Переклад атрибутивно-препозитивного типу словосполучення англомовного рекламного дискурсу. V Міжнародна науково-практична конференція студентів, аспірантів та молодих науковців "СУЧАСНІ НАПРЯМКИ ЛІНГВІСТИЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ ТА НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В УМОВАХ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ ОСВІТИ".

[img]
Перегляд
Text
Download (3MB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
P Мова та література > PE Англійська мова
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач, що депонує: Dmytro D Y Bilinsky
Дата внесення: 06 Бер 2015 12:22
Останні зміни: 06 Бер 2015 12:22
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16201

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу