Зелінська Н. М. (2014) Cучасний досвід рекламування й популяризації книжкових видань українських видавництв у мережі Інтернет. Матеріали Всеукраїнській науково-практичної конференції Інституту журналістики КНУ імені Тараса Шевченка " Критерії діагностики та методик розрахунку впливу медіа". С. 120–123.
|
Текст
Download (351kB) | Preview |
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та література > PA Класична філологія |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури |
Користувач: | Кароліна Сергіївна Василенко |
Дата подачі: | 23 Бер 2015 09:35 |
Оновлення: | 03 Жовт 2016 17:17 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16546 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |