Cучасний досвід рекламування й популяризації книжкових видань українських видавництв у мережі Інтернет

Зелінська Н. М. (2014) Cучасний досвід рекламування й популяризації книжкових видань українських видавництв у мережі Інтернет. Матеріали Всеукраїнській науково-практичної конференції Інституту журналістики КНУ імені Тараса Шевченка " Критерії діагностики та методик розрахунку впливу медіа". С. 120–123.

[img]
Preview
Текст
Download (351kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > PA Класична філологія
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури
Користувач: Кароліна Сергіївна Василенко
Дата подачі: 23 Бер 2015 09:35
Оновлення: 03 Жовт 2016 17:17
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16546

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу