Зелінська, Н. М. (2014) Cучасний досвід рекламування й популяризації книжкових видань українських видавництв у мережі Інтернет. Матеріали Всеукраїнській науково-практичної конференції Інституту журналістики КНУ імені Тараса Шевченка " Критерії діагностики та методик розрахунку впливу медіа". с. 120-123.
|
Text
Download (351kB) | Перегляд |
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | P Мова та література > PA Класична філологія |
Підрозділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури |
Користувач, що депонує: | Кароліна Сергіївна Василенко |
Дата внесення: | 23 Бер 2015 09:35 |
Останні зміни: | 03 Жов 2016 17:17 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16546 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |