Cучасний досвід рекламування й популяризації книжкових видань українських видавництв у мережі Інтернет

Зелінська, Н. М. (2014) Cучасний досвід рекламування й популяризації книжкових видань українських видавництв у мережі Інтернет. Матеріали Всеукраїнській науково-практичної конференції Інституту журналістики КНУ імені Тараса Шевченка " Критерії діагностики та методик розрахунку впливу медіа". с. 120-123.

[img]
Перегляд
Text
Download (351kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: P Мова та література > PA Класична філологія
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури
Користувач, що депонує: Кароліна Сергіївна Василенко
Дата внесення: 23 Бер 2015 09:35
Останні зміни: 03 Жов 2016 17:17
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16546

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу