Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Cучасний досвід рекламування й популяризації книжкових видань українських видавництв у мережі Інтернет

Зелінська Н. М. (2014) Cучасний досвід рекламування й популяризації книжкових видань українських видавництв у мережі Інтернет. Матеріали Всеукраїнській науково-практичної конференції Інституту журналістики КНУ імені Тараса Шевченка " Критерії діагностики та методик розрахунку впливу медіа".. С. 120–123.

[thumbnail of Зелінська_Н.pdf]
Preview
Текст
Зелінська_Н.pdf

Завантажити (351kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > PA Класична філологія
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури
Користувач: Кароліна Сергіївна Василенко
Дата подачі: 23 Бер 2015 09:35
Оновлення: 03 Жовт 2016 17:17
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16546
ДСТУ 8302:2015: Зелінська Н. М. Cучасний досвід рекламування й популяризації книжкових видань українських видавництв у мережі Інтернет. Матеріали Всеукраїнській науково-практичної конференції Інституту журналістики КНУ імені Тараса Шевченка " Критерії діагностики та методик розрахунку впливу медіа". 2014.. С. 120–123.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу