Роль референтного компонента здібностей у розвитку самооцінки молодших школярів

Загурська І. С. (2013) Роль референтного компонента здібностей у розвитку самооцінки молодших школярів. Матеріали VІ Міжрегіонального семінару з впровадження програми ціннісної підтримки розвитку здібностей та обдарованості. С. 44–45.

[img]
Preview
Текст
Download (133kB) | Preview

Анотація

У статті підкреслюється значення референтного компонента здібностей для розвитку самооцінки молодших школярів. Визначаються умови розвитку здібностей та, відповідно, самооцінки учнів.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: референтний компонент здібностей, самооцінка, поцінування навчальних досягнень
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Інна Станіславівна Загурська
Дата подачі: 21 Трав 2015 07:47
Оновлення: 10 Черв 2015 15:26
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17363

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу