Функціонування гендерно-маркованих одиниць в сучасному англомовному рекламному дискурсі

Семеній, Т. О. (2015) Функціонування гендерно-маркованих одиниць в сучасному англомовному рекламному дискурсі. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації.

[img]
Перегляд
Text
Download (182kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач, що депонує: Unnamed user with email natali_i92@ukr.net
Дата внесення: 02 Лист 2015 08:12
Останні зміни: 02 Лист 2015 08:21
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19045

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу