Саух, П. Ю., Саух, Ю. П. (2015) Гуманітарна парадигма як життєдайна платформа сучасної освіти. Концептуальні засади професійного розвитку особистості в умовах євроінтеграційних процесів. с. 483-495.
|
Text
Download (196kB) | Перегляд |
Опис
На основі філософсько-наукового аналізу проблем розвитку освіти обґрунтовано роль і значення гуманітарної парадигми як життєдайної платформи освіти ХХІ століття. Доведено, що гуманітарна парадигма як парадигма цілісності пізнання виступає основою генетичної пов’язаності знань, умінь, компетентностей, моральних імперативів і життєвих цінностей, які в сукупності сприяють ефективному індивідуальному розвитку й соціалізації людини. Запропоновано алгоритм імплементації стратегії гуманітарної парадигми шляхом переходу від «школи знання» до «школи розуміння», збагачення світоглядної й ціннісно-духовної складової освіти та синергії навчання і виховання. Показано, що прорив до якісно нових загальнопедагогічних позицій, вихід навчання і виховання на рівень глибинних системних проектів можливий лише на основі педагогіки співробітництва та амерологічної педагогіки.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Гуманітарна парадигма, школа розуміння, педагогіка співробітництва, едукативне середовище, амерологічна педагогіка, мудрість, новий гуманізм. |
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Історичний факультет > Кафедра філософії та політології |
Користувач, що депонує: | В. М. Заглада |
Дата внесення: | 04 Лист 2015 12:57 |
Останні зміни: | 04 Лист 2015 12:59 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19169 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |