Обдарованість як предмет психологічного дослідження на початку ХХ століття

Мазяр, О. В. (2015) Обдарованість як предмет психологічного дослідження на початку ХХ століття. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України "Психологія обдарованості", 4 (11). с. 166-173.

[img]
Перегляд
Text
Download (646kB) | Перегляд

Опис

Історико-психологічний аналіз показав, що в кінці ХІХ – на початку ХХ століття були окреслені основні підходи до проблеми обдарованості. В межах психології індивідуальності вченими здійснено типологізацію обдарованих осіб, визначена роль пізнавальних процесів, встановлено місце особистісних якостей у розвитку здібностей. При дотриманні деяких помилкових положень вченими подекуди достатньо виважено оцінювалась роль спадковості у формуванні обдарованості. Сформульовані концепції обдарованості здебільшого формувалися в межах емпіричного підходу і вирізнялися ґрунтовним аналізом окремих випадків.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: індивідуальність, особистість, обдарованість, спадковість, вольові здібності, пізнавальні процеси.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач, що депонує: Оксана Горай
Дата внесення: 17 Груд 2015 13:41
Останні зміни: 17 Груд 2015 13:41
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19562

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу