Сучасний стан розвитку маркетингу послуг в Україні

Пойта, І. О. (2015) Сучасний стан розвитку маркетингу послуг в Україні. Проблеми становлення і розвитку особистості в сучасному соціокультурному середовищі: збірник матеріалів науково-практичної конференції (16 квітня 2015 року). с. 30-34.

[img]
Перегляд
pdf
Download (246kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 23 Лют 2016 08:17
Останні зміни: 23 Лют 2016 08:17
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20333

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу