Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Сучасний стан розвитку маркетингу послуг в Україні

Пойта І. О. (2015) Сучасний стан розвитку маркетингу послуг в Україні. Проблеми становлення і розвитку особистості в сучасному соціокультурному середовищі: збірник матеріалів науково-практичної конференції (16 квітня 2015 року).. С. 30–34.

[thumbnail of Тези_Пойта.PDF]
Preview
pdf
Тези_Пойта.PDF

Завантажити (246kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 23 Лют 2016 08:17
Оновлення: 23 Лют 2016 08:17
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20333
ДСТУ 8302:2015: Пойта І. О. Сучасний стан розвитку маркетингу послуг в Україні. Проблеми становлення і розвитку особистості в сучасному соціокультурному середовищі: збірник матеріалів науково-практичної конференції (16 квітня 2015 року). 2015.. С. 30–34.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу