Пономаренко, Н. Г.
(2015)
Підготовка експертів з освіти: теоретичний аспект.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)).
с. 88-91.
ISSN 2076-6173
Опис
В статті розглянуто теоретичний аспект підготовки експертів з освіти. Визначені принципи підготовки
експертів в галузі освіти, а саме принцип самостійності, принцип спільної дії, принцип спирання на власний
досвід, принцип індивідуалізації, принцип контекстності, принцип усвідомленості, принцип розвитку
освітніх потреб. Проаналізовані підходи щодо підготовки експертів з освіти. З‟ясовані загальні рамкові
вимоги до моделі підготовки та основні завдання програм підготовки експертів в галузі освіти.
Охарактеризовані компетенції, якими повинен володіти експерт з освіти по завершенню підготовки.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |