Пономаренко Н. Г. (2015) Підготовка експертів з освіти: теоретичний аспект. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (82). С. 88–91. ISSN 2076-6173.
88-91.pdf
Завантажити (349kB) | Preview
Анотація
В статті розглянуто теоретичний аспект підготовки експертів з освіти. Визначені принципи підготовки
експертів в галузі освіти, а саме принцип самостійності, принцип спільної дії, принцип спирання на власний
досвід, принцип індивідуалізації, принцип контекстності, принцип усвідомленості, принцип розвитку
освітніх потреб. Проаналізовані підходи щодо підготовки експертів з освіти. З‟ясовані загальні рамкові
вимоги до моделі підготовки та основні завдання програм підготовки експертів в галузі освіти.
Охарактеризовані компетенції, якими повинен володіти експерт з освіти по завершенню підготовки.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | додаткова професійна освіта, експерт з освіти, освітні програми, підготовка експертів в галузі освіти, професійні компетенції |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 25 Лют 2016 09:41 |
Оновлення: | 25 Лют 2016 09:48 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20436 |
ДСТУ 8302:2015: | Пономаренко Н. Г. Підготовка експертів з освіти: теоретичний аспект. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 4 (82). С. 88–91. |