Вікарчук, О. І. (2016) Проблеми та перспективи розвитку міжнародного маркетингу в умовах інтеграції. Сталий розвиток економіки (1 (30)). с. 61-67.
|
pdf
Download (506kB) | Перегляд |
Опис
Міжнародний маркетинг є одним з найважливіших напрямків, в яких розвивається наука i практика маркетингу, набуваючи відносну самостiйнiсть. В значній мiрi правомірно говорити, що міжнародний маркетинг являється «вищою школою» маркетингу.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | міжнародний маркетинг, інтеграція, маркетинг послуг |
Теми: | H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне) |
Підрозділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач, що депонує: | Інна Олександрівна Клімова |
Дата внесення: | 16 Трав 2016 06:43 |
Останні зміни: | 16 Трав 2016 06:43 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20947 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |