Проблеми та перспективи розвитку міжнародного маркетингу в умовах інтеграції

Вікарчук, О. І. (2016) Проблеми та перспективи розвитку міжнародного маркетингу в умовах інтеграції. Сталий розвиток економіки (1 (30)). с. 61-67.

[img]
Перегляд
pdf
Download (506kB) | Перегляд

Опис

Міжнародний маркетинг є одним з найважливіших напрямків, в яких розвивається наука i практика маркетингу, набуваючи відносну самостiйнiсть. В значній мiрi правомірно говорити, що міжнародний маркетинг являється «вищою школою» маркетингу.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: міжнародний маркетинг, інтеграція, маркетинг послуг
Теми: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 16 Трав 2016 06:43
Останні зміни: 16 Трав 2016 06:43
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20947

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу