Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Проблеми та перспективи розвитку міжнародного маркетингу в умовах інтеграції

Вікарчук О. І. (2016) Проблеми та перспективи розвитку міжнародного маркетингу в умовах інтеграції. Сталий розвиток економіки. № 1 (30). С. 61–67.

[thumbnail of СРЕ_стаття.PDF]
Preview
pdf
СРЕ_стаття.PDF

Завантажити (506kB) | Preview

Анотація

Міжнародний маркетинг є одним з найважливіших напрямків, в яких розвивається наука i практика маркетингу, набуваючи відносну самостiйнiсть. В значній мiрi правомірно говорити, що міжнародний маркетинг являється «вищою школою» маркетингу.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: міжнародний маркетинг, інтеграція, маркетинг послуг
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 16 Трав 2016 06:43
Оновлення: 16 Трав 2016 06:43
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20947
ДСТУ 8302:2015: Вікарчук О. І. Проблеми та перспективи розвитку міжнародного маркетингу в умовах інтеграції. Сталий розвиток економіки. 2016. № 1 (30). С. 61–67.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу