Особливості сприйняття юнаками невербальних образів політичної реклами

Фальковська, Л. М., Хмельницька, Марія (2016) Особливості сприйняття юнаками невербальних образів політичної реклами. Особисте зростання: теорія і практика (2). с. 82-84.

[img]
Перегляд
Text
Download (717kB) | Перегляд

Опис

Сучасна політична картина світу ставить перед Україною вимоги якісних і кількісних змін в політичній організації країни. Загальна демократизація суспільства, реформа децентралізації влади та збільшення повноважень місцевих органів самоврядування вимагає підвищення виборчої культури громадян, налагодження ефективної комунікації між політичними партіями та громадою.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач, що депонує: Оксана Горай
Дата внесення: 05 Лип 2016 13:01
Останні зміни: 05 Лип 2016 13:01
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21604

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу