Багаторівнева стратегія як метод диференційованого підходу при викладанні іноземної мови у вищих навчальних технічних закладах

Лавриш Ю. Е. (2016) Багаторівнева стратегія як метод диференційованого підходу при викладанні іноземної мови у вищих навчальних технічних закладах. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(83)). С. 79–82. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (1MB) | Preview

Анотація

Статтю присвячено проблемі диференційованого підходу при викладанні англійської мови. У статті описано одну із стратегій диференційованого підходу – багаторівневі уроки. Автором визначено, що багаторівневі заняття містять чотири основні частини: попереднє оцінювання, розподілення на підгрупи, виконання багаторівневих завдань відповідно до характеристики підгрупи та багаторівневе оцінювання. Дана стратегія доводить, що студенти досягають успіху у навчанні за умов багаторівневості завдань, що ґрунтуються на їхньому навчальному досвіді, рівні готовності, інтересах та академічних можливостях.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: диференційований підхід, багаторівневі завдання, попереднє оцінювання, начальні цілі, освітні потреби, рівень готовності
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 18 Вер 2016 15:15
Оновлення: 18 Вер 2016 15:22
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21940

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу