Лавриш Ю. Е. (2016) Багаторівнева стратегія як метод диференційованого підходу при викладанні іноземної мови у вищих навчальних технічних закладах. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 1(83). С. 79–82. ISSN 2076-6173.
15.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
Статтю присвячено проблемі диференційованого підходу при викладанні англійської мови. У статті
описано одну із стратегій диференційованого підходу – багаторівневі уроки. Автором визначено, що
багаторівневі заняття містять чотири основні частини: попереднє оцінювання, розподілення на
підгрупи, виконання багаторівневих завдань відповідно до характеристики підгрупи та багаторівневе
оцінювання. Дана стратегія доводить, що студенти досягають успіху у навчанні за умов
багаторівневості завдань, що ґрунтуються на їхньому навчальному досвіді, рівні готовності, інтересах
та академічних можливостях.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | диференційований підхід, багаторівневі завдання, попереднє оцінювання, начальні цілі, освітні потреби, рівень готовності |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 18 Вер 2016 15:15 |
Оновлення: | 18 Вер 2016 15:22 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21940 |
ДСТУ 8302:2015: | Лавриш Ю. Е. Багаторівнева стратегія як метод диференційованого підходу при викладанні іноземної мови у вищих навчальних технічних закладах. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 1(83). С. 79–82. |