Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Багаторівнева стратегія як метод диференційованого підходу при викладанні іноземної мови у вищих навчальних технічних закладах

Лавриш Ю. Е. (2016) Багаторівнева стратегія як метод диференційованого підходу при викладанні іноземної мови у вищих навчальних технічних закладах. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 1(83). С. 79–82. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 15.pdf]
Preview
Текст
15.pdf

Завантажити (1MB) | Preview

Анотація

Статтю присвячено проблемі диференційованого підходу при викладанні англійської мови. У статті
описано одну із стратегій диференційованого підходу – багаторівневі уроки. Автором визначено, що
багаторівневі заняття містять чотири основні частини: попереднє оцінювання, розподілення на
підгрупи, виконання багаторівневих завдань відповідно до характеристики підгрупи та багаторівневе
оцінювання. Дана стратегія доводить, що студенти досягають успіху у навчанні за умов
багаторівневості завдань, що ґрунтуються на їхньому навчальному досвіді, рівні готовності, інтересах
та академічних можливостях.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: диференційований підхід, багаторівневі завдання, попереднє оцінювання, начальні цілі, освітні потреби, рівень готовності
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 18 Вер 2016 15:15
Оновлення: 18 Вер 2016 15:22
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21940
ДСТУ 8302:2015: Лавриш Ю. Е. Багаторівнева стратегія як метод диференційованого підходу при викладанні іноземної мови у вищих навчальних технічних закладах. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 1(83). С. 79–82.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу