Дяченко, О. Ф.
(2016)
Відбір й структурування змісту математичної освіти бакалаврів із системного
аналізу в умовах реалізації компетентнісного та інтеграційного підходів.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(84)).
с. 31-35.
ISSN 2076-6173
Опис
В статті розглянуто сучасній стан математичної освіти для спеціальності "Системний аналіз".
Обґрунтовується необхідність зміни змісту математичного компоненту для формування професійних
компетенцій бакалаврів системного аналізу. В ході дослідження нами виділені цілі професійно-
спрямованої математичної освіти. У відповідності з поставленими цілями встановлено змістові лінії
навчання математичним дисциплінам, визначенні знання, вміння та навички щодо володіння навчальним
матеріалом з математики. Розроблена та описана модель проектування компетентнісно-
орієнтованого змісту математичної освіти.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |