Інтеграція змісту гуманітарної та психолого-педагогічної підготовки студентів до формування толерантності у дітей дошкільного віку

Ляпунова, В. А. (2016) Інтеграція змісту гуманітарної та психолого-педагогічної підготовки студентів до формування толерантності у дітей дошкільного віку. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (85)). с. 84-90. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд

Опис

У статті представлено результати дослідження потенціалу інтеграції змісту культурологічних та психолого-педагогічних начальних дисциплін у професійній підготовці майбутніх вихователів до формування толерантності у дітей дошкільного віку. Інтеграція розглядається як один із шляхів підвищення якості професійної підготовки фахівців. Наведено приклади повної, часткової та блокової форм інтеграції, а також інтеграції виховних завдань з підготовки студентів до формування толерантності дошкільнят у загальні та інтегративні навчальні дисципліни.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: форми інтеграції, інтеграція виховних завдань, інтегративні дисципліни.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 23 Жов 2016 19:42
Останні зміни: 23 Жов 2016 19:49
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22235

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу