Ляпунова, В. А.
(2016)
Інтеграція змісту гуманітарної та психолого-педагогічної підготовки студентів
до формування толерантності у дітей дошкільного віку.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (85)).
с. 84-90.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті представлено результати дослідження потенціалу інтеграції змісту культурологічних та
психолого-педагогічних начальних дисциплін у професійній підготовці майбутніх вихователів до
формування толерантності у дітей дошкільного віку. Інтеграція розглядається як один із шляхів
підвищення якості професійної підготовки фахівців. Наведено приклади повної, часткової та блокової
форм інтеграції, а також інтеграції виховних завдань з підготовки студентів до формування
толерантності дошкільнят у загальні та інтегративні навчальні дисципліни.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |