Кубай, Григорій
(2016)
Ефективність експериментального змісту фізичного виховання у формуванні знань та мотивації студентів медичного коледжу до рухової активності.
Фізична культура, спорт та здоров’я нації : зб. наук. праць. / гол. ред. В. М. Костюкевич (1).
с. 92-98.
ISSN 2071-5285
Опис
Мета: визначити ефективність змісту фізичного виховання, розробленого і зреалізованого з урахуванням визначених організаційно-методичних засад залучення студентів медичного коледжу до рухової активності, у формуванні відповідних знань і мотивації. Провідне завдання: порівняти дані експериментальних і контрольних груп для визначення переваг і недоліків використаного змісту фізичного виховання. Результати: після використання експериментального змісту протягом навчального року знання у питаннях фізично активного способу життя в таких студентів поліпшилися на значно більшу величину порівняно з контрольними групами. Водночас, останні відзначалися значно нижчим результатом, пов’язаним із сформованістю мотивації студентів до рухової активності в різних формах фізичного виховання, але передусім у позанавчальний час. Висновки: використання протягом навчального року змісту, сформованого і зреалізованого з урахуванням визначених організаційно-методичних засад залучення студентів медичного коледжу до рухової активності, сприяє успішному вирішенню цього завдання, а також комплексу інших, що визначенні чинною програмою з фізичної культури. Одним із таких завдань є збільшення знань дівчат і хлопців у питаннях фізично активного способу життя, сформованих під час фізичного виховання у медичному коледжі.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |