Експериментальна перевірка моделі розвитку педагогічної майстерності майбутнього вчителя фізичної культури

Максимчук Ірина (2016) Експериментальна перевірка моделі розвитку педагогічної майстерності майбутнього вчителя фізичної культури. Фізична культура, спорт та здоров’я нації : зб. наук. праць. / гол. ред. В. М. Костюкевич (1). С. 117–123. ISSN 2071-5285

[img]
Preview
Текст
Download (299kB) | Preview

Анотація

Метою цієї статті є забезпечити процес формування педагогічної майстерності майбутнього вчителя фізичного виховання. У статті досліджуються методи перевірки результатів експериментальної моделі підвищення педагогічної майстерності майбутнього вчителі фізичної культури в рамках проведеного експерименту; формулюються й доводяться тези про наявність фаз такого розвитку, факторів, що сприяють і заважають набуттю професії. Важливим результатом було визнання незавершеності процесу удосконалення педагогічної майстерності у майбутнього вчителя фізичної культури. Статистичні дані засвідчують гальмування початкового зростання педагогічної майстерності у студентів за умов запровадження експериментального навчання, якісний стрибок на наступній фазі й перехід у плато-фазу з повільною саморегулювальною динамікою на етапі перших років практичної діяльності. Результати експерименту свідчать про все більше зростання розвивального, розважального, рекреаційного та акмеологічного (досягнення) компоненту особистості, при чому резистентність молодих спеціалістів, що вдосконалюють педагогічна майстерність подібна до учнівської (самовдосконалення, відкритість, зацікавленість).

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: педагогічна майстерність, розвивальний, розважальний, рекреаційний, акмеологічний компонент; гальмування, плато-фаза, стрибкоподібні моменти розвитку; взаємодія факторів.
Класифікатор: A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки
Відділи: Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту
Користувач: Unnamed user with email kaf.fiz.vyh@gmail.com
Дата подачі: 26 Груд 2016 22:42
Оновлення: 26 Груд 2016 22:42
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22990

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу