Развитие психофизиологических возможностей при формировании спортивных двигательных навыков школьников старших классов с использованием межпредметных связей и информационных технологий

Козина Жаннета, Кржемински Марек (2016) Развитие психофизиологических возможностей при формировании спортивных двигательных навыков школьников старших классов с использованием межпредметных связей и информационных технологий. Фізична культура, спорт та здоров’я нації : зб. наук. праць. / гол. ред. В. М. Костюкевич (2). С. 59–68. ISSN 2071-5285

[img]
Preview
Текст
Download (494kB) | Preview

Анотація

Мета роботи полягала в експериментальному обгрунтуванні застосування інтегральної методики розвитку рухових умінь і навичок з використанням міжпредметних зв’язків та інформаційних технологій на рівень психофізіологічних можливостей школярів. Проведене дослідження показало доцільність застосування розробленої методики для підвищення якості психофізіологічних процесів школярів старших класів. Одним з основних елементів впливу розробленої методики на психофізіологічні показники був акцент на свідоме сприйняття елементів навчального процесу, зокрема, активізація образного сприйняття елементів техніки бігу, стрибків, метань і застосування інформаційних технологій для реалізації міжпредметних зв’язків при формуванні рухових умінь і навичок школярів старших класів.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: школярі, вміння, навички, легка атлетика, психофізіологічні можливості.
Класифікатор: A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки
Відділи: Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту
Користувач: Unnamed user with email kaf.fiz.vyh@gmail.com
Дата подачі: 03 Січ 2017 07:25
Оновлення: 03 Січ 2017 07:25
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23104

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу