Критерії оцінки рівня розвитку професійно-важливих психофізіологічних якостей студентів економічного профілю

Остапенко, Юрій, Остапенко, Валентина (2016) Критерії оцінки рівня розвитку професійно-важливих психофізіологічних якостей студентів економічного профілю. Фізична культура, спорт та здоров’я нації : зб. наук. праць. / гол. ред. В. М. Костюкевич (2). с. 79-84. ISSN 2071-5285

[img]
Перегляд
Text
Download (320kB) | Перегляд

Опис

У статті надано результати аналізу професіографічних досліджень, що висвітлюють професійно важливі якості фахівців економічного профілю. Розроблено критерії оцінки рівня розвитку професійно-важливих психофізіологічних якостей студентів-юнаків ННІБТ «УАБС» віком 17–19 років за 5-бальною сигмовидною шкалою. Проаналізовано отримані результати за тестами психофізіологічної підготовленості. Виявлено те, що більше 50% обстежених студентів мають середній та нижче за середній рівень розвитку професійно-важливих психофізіологічних якостей. Використання цієї методики дозволяє отримати кількісну оцінку рівня професійної психофізіологічної готовності студентів вищого навчального закладу до майбутньої професійної діяльності, надає можливість своєчасно корегувати навчальний процес з фізичного виховання.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: психофізіологічна підготовка, професійно-прикладна фізична підготовка, студенти.
Теми: A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки
Підрозділи: Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту
Користувач, що депонує: Unnamed user with email kaf.fiz.vyh@gmail.com
Дата внесення: 03 Січ 2017 07:34
Останні зміни: 03 Січ 2017 07:34
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23117

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу