Вознюк, О. В. (2014) Закономірності розвитку освіти і виховання у контексті еволюції людської цивілізації. Інноваційні підходи до виховання студентської молоді у вищих навчальних закладах : матеріали Міжнар. наук.-практ. конференції (м. Житомир, 22-23 травня 2014 р.) / За ред. О. А. Дубасенюк, В. А. Ковальчук.. с. 121-151.
|
Text
Download (2MB) | Перегляд |
Опис
Універсальна парадигма розвитку допомагає з'ясувати розвиток ключових аспектів психолого-педагогічної науки, які реалізуються у таких категоріях, як творчість, обдарованість та інтелект, між якими існує тісний феноменологічний зв'язок (еволюційні особливості цього зв’язку можна проілюструвати за допомогою японського прислів’я: "у 5 років дитина – геній, у десять – талановита істота, у 20 років – звичайна людина").
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач, що депонує: | асистент Є.С. Панченко |
Дата внесення: | 07 Лют 2018 07:29 |
Останні зміни: | 07 Лют 2018 07:29 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26378 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |