Вознюк О. В. (2013) Діагностичний інструментарій дослідження розвитку особистості педагога в умовах цивілізаційних змін. Нові технології навчання: Наук.-метод, зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України, Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки (76). С. 183–188.
|
Текст
Download (1MB) | Preview |
Анотація
Рассматриваются структура личности и методы исследования личности педагога, которые фокусируются вокруг исследовательских направлений, изучающих изучают три фундаментальных аспекта человека: внутреннюю мотивацию, творческую активность и педагогическая составляющая деятельности. Доказывается, что формирование личности в контексте формирования внутренней мотивации реализуется на основе творческой деятельности.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | The article deals with the structure of a personality and research methods of the teacher's personality, which focus around the research directions studying three fundamental aspects of a man: internal motivation, creative activity and pedagogical constituent of the activities. It is proved, that forming a personality in the context of forming the internal motivation is realized on the basis of creative activities. |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 09 Лют 2018 09:41 |
Оновлення: | 09 Лют 2018 09:42 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26462 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |