Розвиток ціннісно-психологічного аспекту педагогічної теорії і практики

Вознюк, О. В. (2009) Розвиток ціннісно-психологічного аспекту педагогічної теорії і практики. Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка (21). с. 242-249.

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд

Опис

Обговорюються особливості актуалізації ціннісно-психологічного аспекту педагогічної теорії і практики, який відповідає розвитку інноваційних тенденцій в сучасній освіті, таких як синергетичний підхід до навчально-виховного процесу, концепція функціональної асиметрії півкуль головного мозку людини, педагогічна система В.Ф.Шаталова, педагогічна імпровізація, педагогіка толерантності, синергетичний напрямок творчої активності людини, сугестопедичні методи.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: The peculiarities of the actualization of value and psychological aspect of the pedagogical theory and practice are discussed, which corresponds to the development of the innovative tendencies in modern education, such as synergetic approach to the educational process, the conception of functional asymmetry of hemispheres of man's cerebrum, the pedagogical system of V.F. Shatalov, pedagogical improvisation, pedagogy of tolerance, synergetic trend of creative activity of a man, suggestopedic methods.
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: асистент Є.С. Панченко
Дата внесення: 16 Лют 2018 13:48
Останні зміни: 16 Лют 2018 13:48
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26529

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу