Вознюк, О. В. (2008) Особливості педагогічної синергетики. Історія. Філософія. Релігієзнавство. Науковий журнал (2). с. 5-9.
|
Text
Download (1MB) | Перегляд |
Опис
Розглядаються головні особливості педагогічної синергетики, яка має постати тим загальним теоретичним методом аналізу, завдяки чому можна провести цілісне концептуальне узагальнення у системі психолого-педагогічних наук, зрозуміти логіку розвитку педагогічних систем та їх функціонування, що засвідчує про високий системно-організуючий ресурс синергетичного підходу в освіті.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | The main features of pedagogical synergetics which must be that general theoretical method of analysis are discussed, due to that it is possible to conduct integral conceptual generalization in the system of psycho-pedagogical sciences, to understand logic of the development of the pedagogical systems and their functioning, which certifies about high system-organizing resources of sinergistic approach in education. |
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач, що депонує: | асистент І.О. Денисюк |
Дата внесення: | 10 Квіт 2018 20:15 |
Останні зміни: | 10 Квіт 2018 20:15 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26932 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |