Аналіз проблем та перспектив впровадження оздоровчо-рекреаційної діяльності старшокласників в умовах загальноосвітнього навчального закладу

Андрєєва, О. В., Ковальова, Н., Хрипко, І. В. (2018) Аналіз проблем та перспектив впровадження оздоровчо-рекреаційної діяльності старшокласників в умовах загальноосвітнього навчального закладу. Фізична культура, спорт та здоров’я нації : зб. наук. праць. / гол. ред. В. М. Костюкевич (5). с. 11-18. ISSN 2071-5285

[img]
Перегляд
Text
Download (418kB) | Перегляд

Опис

У статті визначено основні чинники, що лімітують впровадження оздоровчо-рекреаційної діяльності у загальноосвітніх навчальних закладах, проаналізовано ряд документів планування оздоровчо-рекреаційної діяльності для старшокласників в умовах загальноосвітніх навчальних закладів. Аналіз яких свідчить про авторитаризм при розробці плану заходів позакласної роботи з фізичного виховання, використанні заходів, що є неефективними саме у залученні старшокласників до позакласної роботи з фізичного виховання. Як засвідчує аналіз документальних матеріалів, організовані форми фізичного виховання, передбачені шкільним планом, складають в середньому 22 % добової потреби старшокласника у руховій активності, що значно менше рекомендованих фізіологічних норм. Для забезпечення рухової активності школярам необхідні додаткові заняття фізичними вправами. З метою підвищення ефективності процесу фізичного виховання в школі, враховуючи мотиви та інтереси старшокласників, матеріально-технічну базу шкіл, для покращення показників самопочуття, активності та настрою, збільшення обсягу рухової активності запропонована технологія проектування оздоровчо-рекреаційної діяльності в процес фізичного виховання. Основною метою технології є підвищення ефективності організації фізкультурно-оздоровчої та рекреаційної діяльності для старшокласників в умовах школи. Запропонована до впровадження технологія проектування оздоровчо-рекреаційної діяльності в процес фізичного виховання, містить три рівні. Важливим етапом впровадження технології проектування позакласної роботи є можливість її практичної реалізації в умовах школи. Запропонована до впровадження варіативна рекреаційно-оздоровча програма, яка орієнтована на максимальний рівень задоволення потреб та інтересів старшокласників, формуванню в них свідомої потреби для систематичних занять фізичними вправами, відноситись до власного здоров’я як до особистісно-соціальної цінності.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: старшокласники, оздоровчо-рекреаційна діяльність, загальноосвітні навчальні заклади
Теми: A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки
Підрозділи: Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту
Користувач, що депонує: Unnamed user with email kaf.fiz.vyh@gmail.com
Дата внесення: 06 Жов 2018 15:50
Останні зміни: 06 Жов 2018 15:50
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27429

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу