Інтегральний підхід до визначення, формування і діагностики обдарованості та практичного інтелекту учасників освітнього процесу

Вознюк, О. В. (2018) Інтегральний підхід до визначення, формування і діагностики обдарованості та практичного інтелекту учасників освітнього процесу. [Навчальний матеріал]

[img]
Перегляд
Text
Download (2MB) | Перегляд
Тип елементу : Навчальний матеріал
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: асистент Є.С. Панченко
Дата внесення: 28 Груд 2018 08:16
Останні зміни: 28 Груд 2018 08:16
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27883

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу