Дискурсивні стратегії і тактики у конструюванні позитивного іміджу ООН

Шугаєв, А. В. (2016) Дискурсивні стратегії і тактики у конструюванні позитивного іміджу ООН. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія перекладознавство та міжкультурна комунікація, 6. с. 107-112. ISSN 2312-3206

[img]
Перегляд
Text
Download (154kB) | Перегляд

Опис

Стаття присвячена дослідженню понять "дискурсивна стратегія" і "дискурсивна тактика" з позиції різних підходів наявних у сучасній лінгвістиці. У статті зазначається, що дискурсивні стратегії (самопрезентація) і тактики (здобування прихильності, самопросування) слугують засобами формування позитивного іміджу ООН в англомовному медіа-дискурсі. Проаналізована і систематизована теоретична база є підґрунтям розробки класифікації дискурсивних стратегій і тактик, які є основою конструювання позитивного іміджу міжнародної організації ООН в інформативних статтях мас-медіа.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: дискурсивна стратегія, дискурсивна тактика, імідж, вербальний засіб, комунікація.
Теми: P Мова та література > PE Англійська мова
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач, що депонує: О.І. Ляшик
Дата внесення: 22 Січ 2019 15:00
Останні зміни: 22 Січ 2019 15:00
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27943

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу