Концептуальні моделі професійно-педагогічної підготовки майбутніх педагогів, реалізовані у діяльності Житомирської наукової школи

Дубасенюк, О. А. (2018) Концептуальні моделі професійно-педагогічної підготовки майбутніх педагогів, реалізовані у діяльності Житомирської наукової школи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (4 (95)). с. 62-70. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (444kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач, що депонує: Анастасія Торгонська
Дата внесення: 26 Лют 2019 10:20
Останні зміни: 26 Лют 2019 10:42
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28431

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу