Концептуальні моделі професійно-педагогічної підготовки майбутніх педагогів, реалізовані у діяльності Житомирської наукової школи

Дубасенюк О. А. (2018) Концептуальні моделі професійно-педагогічної підготовки майбутніх педагогів, реалізовані у діяльності Житомирської наукової школи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (4 (95)). С. 62–70. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (444kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Анастасія Торгонська
Дата подачі: 26 Лют 2019 10:20
Оновлення: 26 Лют 2019 10:42
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28431

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу