Використання рухливих ігор на уроках фізичної культури в контексті становлення Нової української школи

Яворська, Т. Є. (2018) Використання рухливих ігор на уроках фізичної культури в контексті становлення Нової української школи. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури /фізична культура і спорт. с. 200-204.

[img]
Перегляд
Text
Download (234kB) | Перегляд

Опис

Сьогодні формування Нової української школи вимагає нових підходів до проведення уроків фізичної культури, перебудови не тільки процесу фізичного виховання, а й загалом способу життя кожної людини. З огляду на те, що в навчальних закладах учні тривалий час малорухомі й ведуть неактивний спосіб життя, деякі органи й системи життєдіяльності втрачають здатність правильно функціонувати. Дослідження провідних науковців доводять те, що 85% часу школярі проводять у сидячому положенні, що веде до порушення обміну речовин, діяльності серцево-судинної, дихальної систем та опорно-рухового апарату тощо. З раннього дитинства кожна дитина має бути переконана в необхідності ведення здорового способу життя, прагнути бути фізично здоровою та гармонійно розвиненою, а батьки, учителі, вихователі мають піклувалися про фізичний розвиток дітей та всіма методами заохочувати їх до рухів. Чим більше дитина рухається, тим краще росте та розвивається її організм як у фізичному, так і моральному аспекті. Отже, проблема сьогодення – низька рухова активність. У контексті становлення нової української школи все більшої актуальності набирає навчання в русі. Тому вважаємо, що найкращими «ліками» для дітей від рухового «голоду» є рухливі ігри.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: Нова українська школа, уроки фізичної культури, рухливі ігри
Теми: A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки
Підрозділи: Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту
Користувач, що депонує: Unnamed user with email kaf.fiz.vyh@gmail.com
Дата внесення: 20 Бер 2019 07:03
Останні зміни: 20 Бер 2019 07:03
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28576

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу