Андрагогічні засади побудови моделі формування готовності вчителів до розвитку академічної обдарованості старшокласників

Антонова, О. Є., Ващук, О. В. (2015) Андрагогічні засади побудови моделі формування готовності вчителів до розвитку академічної обдарованості старшокласників. Андрагогічний вісник: Наукове електронне періодичне видання (6). с. 141-155.

[img]
Перегляд
Text
Download (299kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач, що депонує: професор Олена Євгеніївна Антонова
Дата внесення: 02 Квіт 2019 21:34
Останні зміни: 02 Квіт 2019 21:34
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28802

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу