Професійний розвиток майбутніх учителів у процесі вивчення методики навчання математики

Королюк О. М. (2018) Професійний розвиток майбутніх учителів у процесі вивчення методики навчання математики. Проблеми освіти, 1 (88). С. 254–261.

[img]
Preview
Текст
Download (461kB) | Preview

Анотація

У статті обґрунтувано значення курсу методики навчання математики для здійснення професійного розвитку майбутнього вчителя математики; визначено місце курсу у навчальному процесі фізико-математичного факультету, сформульовано завдання навчальної дисципліни, окресленно шляхи підвищення ефективності навчання; визначено поняття професійний розвиток, самостійна робота, самостійність, методична задача. Особливу увагу в публікації приділено організації навчання під час лабораторних занять із методики математики; представлено розробки інструктивно-методичних матеріалів для самостійної роботи студентів; виділено активні форми, методи навчання, які використовуються під час лабораторних робіт з методики математики та в процесі самостійної роботи студентів.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: Q Наука > QA Математика
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії
Користувач: Діана Петрова
Дата подачі: 09 Квіт 2019 07:12
Оновлення: 09 Квіт 2019 07:12
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29040

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу