Королюк О. М. (2018) Професійний розвиток майбутніх учителів у процесі вивчення методики навчання математики. Проблеми освіти. Т. 1, № 88. С. 254–261.
Королюк_88 (1).pdf
Завантажити (461kB) | Preview
Анотація
У статті обґрунтувано значення курсу методики навчання математики для здійснення професійного розвитку майбутнього вчителя математики; визначено місце курсу у навчальному процесі фізико-математичного факультету, сформульовано завдання навчальної дисципліни, окресленно шляхи підвищення ефективності навчання; визначено поняття професійний розвиток, самостійна робота, самостійність, методична задача. Особливу увагу в публікації приділено організації навчання під час лабораторних занять із методики математики; представлено розробки інструктивно-методичних матеріалів для самостійної роботи студентів; виділено активні форми, методи навчання, які використовуються під час лабораторних робіт з методики математики та в процесі самостійної роботи студентів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | Q Наука > QA Математика |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії |
Користувач: | Діана Петрова |
Дата подачі: | 09 Квіт 2019 07:12 |
Оновлення: | 09 Квіт 2019 07:12 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29040 |
ДСТУ 8302:2015: | Королюк О. М. Професійний розвиток майбутніх учителів у процесі вивчення методики навчання математики. Проблеми освіти. 2018. Т. 1, № 88. С. 254–261. |