Методологічні підходи до підготовки майбутніх учителів початкових класів до взаємодії з батьками та дітьми в ситуації конфлікту

Марченко, Г. В. (2018) Методологічні підходи до підготовки майбутніх учителів початкових класів до взаємодії з батьками та дітьми в ситуації конфлікту. Українська полоністика (15). с. 139-145. ISSN 2220-4555

[img]
Перегляд
Text
Download (255kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач, що депонує: Анастасія Торгонська
Дата внесення: 25 Черв 2019 08:53
Останні зміни: 25 Черв 2019 09:02
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29569

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу